sobota, 1 czerwca 2013

Zegarek.

Bez zegarka na ręce, czuję się jak bez ręki ;-)

Mimo tego ze mam zegarek w telefonie, na ręce obowiązkowo muszę mieć drugi,ten prawdziwy,tykający i ze wskazówkami(a fe zegarkom elektronicznym!)
Do uważam że "czasomierze" mogą świetnie dopełnić stylizację, podkreślając zgrabną kobiecą rękę.
Raz na jakiś czas zmieniam zegarki, jednak wybieram zazwyczaj takie, które pasują do większości ubrań.

Bardzo lubię zegarki(zaraz za butami i torebkami, w sklepie z zegarkami na rękę mogę stać i stać, wybierać i się zastanawiać ...)
Nie przemawiają jedynie do mnie zegarki typu "jelly" chociaż u innych osób zawieszę czasem oko...

Czasem się śmieję, że mogę wyjść z domu bez makijażu,bez telefonu nawet nie muszę być jakoś wykwintnie uczesana, ale nigdy nie przekroczę progu domu bez zegarka na ręce i bez umytych zębów! :D

To mój nowy obiekt pożądania...


Na początku miałam w planach zakupić srebrny, jednak zdecydowałam się na ten złoty :)
Cena wydaje mi się w porządku.
Już się nie mogę doczekać jak trafi w moje ręce ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz