sobota, 1 czerwca 2013

bluzka z nadrukiem, z czym połączyć?

Dziś nasunęła mi się myśl,a nawet dwie. a mianowicie "Nigdy nie mów nigdy","oraz gust zmienia się z wiekiem".
Z drugim cytatem każda z nas się zgodzi.
Miałyśmy czas kiedy nie wyobrażałyśmy sobie chodzić inaczej niż w dresiku i trampkach, później wygodę zamieniłyśmy na elegancję czyli szpilki,baletki,balerinki, sukienki, spódniczki i ogromny plecak szkolny został zastąpiony ładną torebką.
Do tej pory się uśmiecham, jak sobie przypomnę jak jeszcze całkiem nie dawno, krzywiłam się na widok bluzek z ogromnym nadrukiem :)

Pamiętacie moją bluzeczkę z krótkim rękawkiem która ma nadruk z kobietą?
Dzisiaj przypadkiem przeczytałam poradę stylistki jak można nosić bluzeczkę z nadrukiem.
Mianowicie: łączymy ją z rurkami w intensywnym kolorze, sandałkami i małą kopertówką na ramię.
Zestaw odpowiedni na spacer, na zakupy,na spotkanie z przyjaciółmi jak również do pracy(oczywiście jeśli nie obowiązuje nas ścisły dress code :)) )



bluzka- via valentino

sandałki-deichmann

pasek-takko fashion kopertówka -atmosphere, sandałki -deichmann, rurki-nn

Oczywiście idąc za poradą, połączyłam bluzkę z moimi czerwonymi rurkami, małą kopertówką i moimi ukochanymi sandałkami.

Podobają się Wam bluzeczki z nadrukiem? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz