piątek, 2 listopada 2012

rękawiczki na jeden palec

Kiedyś wspominałam, że bardzo przypadły mi do gustu rękawiczki na jeden palec.
Granatowe, które były moją pierwszą parą, były w komplecie wraz z szalikiem i czapką.
Jednak czułam niedosyt ;-)
Wiedziałyście że takie rękawiczki się robi specjalnymi drutami?
Mi powiedziała o tym mama, gdy ja poprosiłam aby mi takie zrobiła.
(Ja jestem zielona w sprawach drutowych czy szydełkowych więc było to dla mnie zaskoczeniem).
Mimo że mam prawie 23 lata, to wstyd się przyznać, ale ni panimaju ani na drutach ani na szydełku...

Do tej pory marzą mi się rękawiczki jednopalcowe w kolorze siwym, oczywiście jak na złość nie mogę spotkać takich w sklepie...

Jednak dziś w sh udało mi się znaleźć dwie pary:
Musztardowe z jakąś śmieszną aplikacją, ale bardzo spodobał mi się kolor; z resztą to też hit tej jesieni zaraz obok bordowego :)
Są bardzo ciepłe bo od środka mają drugą warstwę.


 trochę podobne do postaci trollface z komixxów ;p


oraz czarne.
te są troszkę dłuższe, bo prawie do  łokcia.
Miały małą dziurkę na palcu, co zauważyłam dopiero w domu...
ale, nitka i igła i pozbyłam się problemu :)




Za obydwie pary dałam niecałe 3zł.
Więc mogę powiedzieć, że trafiło mi się jak ślepej kurze ziarno ;-)

Tak wiem są zmechacone, ale na to też mam sposób.

Przy okazji chciałam Wam gorąco polecić golarkę do ubrań.
Ja swoją zakupiłam w rossmanie, zapłaciłam niecałe 20zł a jestem bardzo zadowolona!
"wygoliłam" nią kilka sweterków, a nawet grube zimowe rajstopy ,gdyż pojawiły się na nich nieestetyczne białe "kulki"...co na czarnych rajstopach wygląda wstrętnie...
Jeśli więc macie problem z kłaczkami, nie zastanawiajcie się nad golarką do ubrań, bo to bardzo dobra inwestycja ;-)

Buziaki :*

1 komentarz:

  1. również stosuję taką golarkę jak mi się coś zmechaci a rękawiczki też mam podobne tylko, że tam gdzie są paluszki jest klapka można otworzyć i zakryć:D twoje te żółte są cudne:)

    OdpowiedzUsuń