poniedziałek, 12 listopada 2012

Mój mały-wielki zwierzyniec :)

Dziś temat odmienny, nie związany z modą, zakupami czy inspiracjami.
Mianowice temat o zwierzakach.
Bardzo lubię zwierzęta, mój mały domowy przybytek to dwie szynszylki i pies; a dokładnie suczka ;-).
Po kilka słów o każdym z nich i obowiązkowe zdjęcia.

1.Malutka.
Szynszyla standard. Obecnie ma około dwa latka.
Jest bardzo humorzasta;-)
Została przygarnięta od jednej osoby która nie miała bladego pojęcia o szynszylach...
Kiedy ją przygarnęłam była w opłakanym stanie...
Futerko twarde jak tarka, biedna i przestraszona...
Teraz nie ma śladu po strachu jest wesoła i szczęśliwa.




Chyba mnie szukają ;)


Tofik
Kochany samczyk, który 16stycznia 2012 odszedł w tragicznych okolicznosciach za tęczowy most[*]...
Mój kochany grubasek...moja perełka puchata... :(

śpimy...


Lajla.
Szynszyla, beż.
Obecnie ma około roczku.
Bardzo lubi jeść, co widać :)

Ulubiona pozycja do spania. Przyprawia o zawał niezorientowane osoby !
Niczym student na wykładach ;)
W hamaczku...


Mila
Sunia rasy shih-tzu.
Obecnie ma 9 miesięcy.
Nie dajcie się oszukać tej słodkiej kokardce, za nią kryje się prawdziwy wcielony diabełek;-)
Nie ma wątpliwości,  jest traktowana jak członek rodziny !


Uśmiech proszę !

Na urlopie :)

A wy macie zwierzaki? ;-)

4 komentarze:

  1. ojej:) zawsze jak przechodze kolo zoologika to patrze na szynszyle:) sa takie slodkie!:) dodaje do obserwowanych, dziekuje za odwiedziny i zapraszam do siebie:) www.atramworld.blogspot.com :)
    ps. jak mozesz to wyłacz to zabezpieczenie obrazkowe przy komentarzach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. zawsze chciałam mieć psa ale jestem uczulona, chociaż mój chłopak ma i to jakaś rekompensata:D tylko, że pies mieszka na dworze wtedy się czuję najlepiej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może właśnie shih-tzu albo york? one mają włosy, więc nie uczulają alergików :)

      Usuń
  3. Słodkie zwierzaki :) ja mam psa :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń