niedziela, 11 listopada 2012

Czerwone spodnie

Jak Wam mija weekend?
U mnie nie za ciekawie...
Wczoraj zostałam użądlona przez osę(osa w listopadzie?!) i to we własnym domu!
Ze względu na moją alergię na jad, musiałam w trybie natychmiastowym udać się do lekarza...
Na szczęście szybka reakcja służb zdrowia, i skończyło się na strachu...
Dostałam dwa zastrzyki, później dwie godziny na obserwacji i puścili mnie do domu...
Dziś jestem nieprzytomna bo ból w nocy nie pozwalał mi zasnąć:(
Ale dziś już na szczęście jest w porządku :)

Wracając do tematu.
Czerwone spodnie były hitem w sezonie wiosna/lato.
Na początku wahałam się nad zakupem( miałam w planach kupić chabrowe, ale uznałam że wyglądają jak "robocze"), ale okazało się że soczyście czerwone pasują do wielu kolorów!




Spodobał mi się śmieszny pasek z zawieszką która przedstawia kluczyk i kłódkę ;-)

Zastanawiam się, czy "wypada" je nosić do czarnych kozaków?
Boje się że mogę zostać pomylona ze Świętym Mikołajem..;-)

6 komentarzy:

  1. zdrówka:) ale porażka z tą osą niewiarygodne.
    Dziękuję za dodanie zaraz dodam się również:*
    a i spodnie extra chociaż ja chyba, źle bym w takich wyglądała::(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale z alergią nie ma żartów...
      Dobrze że wszystko się dobrze skończyło:)
      a spodnie były moimi towarzyszami w letnie wieczory ;-)

      Usuń
  2. Albo nie widzę, gdzie się mogę dodać, albo nie ustawiłaś w swoim blogu tego gadżetu:(

    OdpowiedzUsuń
  3. o i jest dodałam się:D zaszczytna pierwsza:D

    OdpowiedzUsuń
  4. ojej! bez kitu.. masakra, osa w listopadzie, a ty jeszcze masz uczulenie :( wspolczuje! co do spodni, pewnie ze pasuja do czarnych butów, czarny jest kolorem klasycznym, pasuje do wszystkiego!:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń