sobota, 25 maja 2013

Czy już mówiłam że uwielbiam second-handy ? :)

Nie od dziś wiadomo że zakupy potrafią poprawić humor każdej kobiecie.
A jeśli do tego, nasze buszowanie nie naruszy domowego budżetu, nasza radość jest nie do opisania.
Dziś przedstawię Wam moje łupy z weekendowego buszowania po okolicznych second-handach :)

To zaczynamy!!!! ;-) 


czarna bluzeczka z rękawem 3/4  -1zł



bluzeczka z krótkim rękawem z Panią :). Ładnie wygląda do czarnych legginsów :) -4zł

czerwona sukienka(amisu) 1zł

zwykłe białe spodnie.Idealne na lato. (aż dziwne że znalazłam rozmiar xs ! ) 1zł    

morska tuniczka z podwianymi rękawami i wiązanymi troczkami na plecach- 1zł


top bez ramiączek z ozdobnymi guziczkami (pimkie) 1zł



Częściowe odświeżenie szafy na lato mam już za sobą,teraz czekam na kolejny weekend, gdy będę miała troszkę czasu na buszowanie:)
teraz poluję na dużą, kolorową i pojemną torbę którą będę mogła nosić do pracy jak również na ploteczki ze znajomym.
Czy mi się uda? mam nadzieję ! ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz