piątek, 22 lutego 2013

ramoneska

Tydzień temu dostałam od mamy czarną skórkową ramoneskę.
Powiem Wam, że spadła mi jak z nieba, bo moja poprzednia miała już pęknięcia na łokciach i musiałam ją wyrzucić :(
Jak to dobrze, że moja mama ma koleżankę która ma swój własny outlet!
I tak od słowa do słowa, moja mama uznała że na nią jest troszkę przyciasna i jak chcę to mogę brać :)
nie wahałam się ani chwili :D
Ma jedną wadę gdyż nie posiada paska (a powinna) ale myślę że jak poszperam po ciucholandach to coś znajdę za niewielką cenę :)
Tym bardziej że kurteczkę dostałam zupełnie za darmo ... :)
Tylko czekam na wiosnę kiedy będę mogła ją założyć ;-)





Co o niej sądzicie? :)Podobają Wam się takie kurteczki? Czy uważacie że za dużo osób już takie posiada?
Czy bardziej gustujecie w czarnych czy kolorowych?
Buziaki, oraz miłego weekendu który dla niektórych rozpocznie się już dziś popołudniu :)
Dla mnie niestety dopiero po godzinie 19... :(




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz