niedziela, 21 października 2012

Moje must have na jesień i zimę :)

Niby do zimy jeszcze jest trochę czasu,ale ja już postanowiłam zaopatrzyć się w kilka rzeczy które są niezbędne :)
Najważniejsze rzeczy(płaszcz i buty) mam z zeszłego sezonu, i nie zamierzam zmieniać ;)
Jednak jest kilka rzeczy które postanowiłam kupić :)

1.Kamizelka puchowa

Też tak macie, że robiąc porządki w szafie, pozbywacie się rzeczy których "już i tak nie założycie", a po miesiącu ubolewacie nad tym bo nagle się robią potrzebne?
Ja tak mam :(
I tak właśnie kilka miesięcy temu wyrzuciłam puchową kamizelkę:(
Ocieplaną, dwustronną:(
I teraz sobie pluję w brodę bo bardzo by mi się przydała !
Ranki są chłodne ale przecież nie jest to powodem aby wskakiwać od razu w zimowy płaszcz, na poranny spacer z psiakiem prawda?
I właśnie kamizelka by mi pasowała jak ulał, założyć na sweterek i iść.
A miała taki ładny czerwony kolorek ...


Ech, co się stało to się nie odstanie ale dodaję ją do swojej obowiązkowej listy zakupów!

2.Rękawiczki na jeden palec!

Zawsze takie rękawiczki mi się kojarzyły z małymi dziećmi.
Założę się że każda z Was miała takie za młodu, i jeszcze na sznureczku żeby nie zgubić ;)
Ale wczoraj gdy byłam w sklepie, natrafiłam na zestaw czapka+ szalik+ rękawiczki jednopalcowe czy jak to się tam mówi ;)
Wiem że osoby sobie chwalą takie rękawiczki bo cieplej :D
A ze mnie zmarzluch jest ogromny !

Mówcie co chcecie mi się podobają strasznie!

:)

Nie mogłam się zdecydować czy wybrać zestaw w kolorze szarym, czy granatowym.
Jednak po przemyśleniach, uznałam że szary mam płaszczyk zimowy, więc taki zestaw będzie się zlewał ze sobą i wybrałam granatowy :).

Nie ukrywam że rękawiczki podobają mi się najbardziej ;)
I najchętniej o porankach bym je zakładała :D.
Obawiam się tylko że inni ludzie by mnie wzięli za wariatkę, ubraną w taki zestaw przy plusowej temperaturze ;)

cały zestaw:)

i same rękawiczki



A wy? już się szykujecie na sezon zimowy? ;)

1 komentarz: